0

Livrare și retur

Livrarea comenzii

Scopul Antal Medcare S.R.L. este să primiți produsele comandate în cel mai scurt timp. Procesarea comenzii are loc imediat după primirea ei.

Timpul de livrare se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare și poate varia de la 1 – 2 zile, pentru produsele aflate în stoc. Termenul de livrare se ia în considerare din momentul transmiterii coletului către firma de curier, nu de la lansarea comenzii. 

Produsele care nu sunt în stoc pot avea un termen de livrare cuprins între 7-14 zile  în funcție de disponibilitatea producătorului. 

În perioadele de sărbători sau în cazul vremii nefavorabile, perioada de livrare se poate prelungi (Paște, Crăciun, Black Friday, situații meteo, etc.).

Comenzile online se pot onora doar în sistemul de livrare descris mai jos.

  • SAMEDAY – „Livrare prin curier”: livrarea se face în 1 – 2 zile la adresa destinatarului. Taxa de transport este 16 lei (cu TVA inclus).
  • SAMEDAY EASYBOX – „Ridicare Sameday Easybox”: este o opțiune de livrare la locker (dulap cu ridicare personală). Locker-ul EasyBox oferă avantajul livrărilor 24/7 în proximitate, în funcție de locația selectată, simplu și rapid. Taxa de transport este 12 lei (cu TVA inclus).

 

Retur produse

Aveți dreptul să returnați produsele achiziţionate de pe naturvitamin.ro în termen de 15 zile lucrătoare, în cazul obligatoriu în care ambalajul rămâne sigilat.

Conform Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000, returnarea se poate face fără penalități și fără invocarea unui motiv anume. Singurele costuri pe care trebuie să le acoperiți sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, cum ar fi costurile de transport.

Antal Medcare S.R.L. are obligația să vă ramburseze sumele plătite, fără să solicite cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face prin virament bancar (indiferent de modalitatea inițială de plată a comenzii), în cel mult 15 de zile de la dată preluări produselor de către Antal Medcare S.R.L..

Procesul de retur:

  1. Dacă sunteți înregistrați pe site-ul nostru returul se poate solicita prin apăsarea butonului de retur din Contul meu / Comenzile mele / Cerere Retur
  2. Dacă nu aveți un cont în site-ul naturvitamin.ro, este necesară trimiterea unui e-mail cu subiectul „Solicitare Returnare Produse Comandă”, care să conțină următoarele informații:
  • numărul comenzii;
  • produsele pe care doriți să le returnați din comandă respectivă;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plată utilizată la momentul achiziției;
  • contul bancar (IBAN) în care doriți să vă fie transferată suma aferentă returului;
  • *Opțional: motivul pentru care doriți returnarea produselor menționate mai sus – ne ajută să evităm astfel de situații pe viitor și să îmbunătățim constant calitatea serviciilor noastre.

Această solicitare trebuie trimisă în decursul a celor 15 zile calendaristice de la dată primirii coletului, cu mențiunea că Antal Medcare S.R.L. va aproba cererea de retur că răspuns la e-mailul primit de la dvs., în maximum 5 zile lucrătoare.

 

Returnarea se poate efectua în următoarele feluri:

Retur GRATUIT la Easybox

RETURUL GRATUIT este valabil DOAR pentru produsele care încap în easybox.

Puteți verifica aici toate detaliile: https://sameday.ro/retur_in_easybox/

Returul se face în 3 pași simpli:

  1. Completează formularul de retur și folosește codul pin pentru a preda coletul la easybox.
  2. Asigură-te că pachetul tău are mai puțin de 20 kg și se încadrează în dimensiunea sertarelor easybox.
  3. Coletul odată predat la easybox, vei primi un e-mail de confirmare cu datele de retur. Așa vei putea urmări livrarea returului către magazin.

 

Personal, de către dumneavoastră

Numai prin intermediul unei firme de curierat (coletele trimise prin poștă nu sunt acceptate), coletul fiind trimis de către dvs. la adresa: Str. MIRCEȘTI , Nr.1/AP.34 , SATU-MARE 440128  Jud: SATU-MARE, România. Destinar: ANTAL MEDCARE  SRL, nr. de tel. contact: 0771-441 864.

Numărul de telefon afișat este necesar pentru completarea corectă a formularului către curieratul rapid.

 

Intenția de returnare, nu se acceptă telefonic!

Costul de transport plătit la achiziția produselor nu se returnează. 

 

Nu se acceptă pentru returnare:

Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și documentele care le-au însoțit).

Produsele care prezintă urme de utilizare: produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, uzură, etc.

Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igienă personală, suplimente care nu sunt sigilate).


În cazul produselor care au fost returnate și prezintă urme de uzură, deteriorate, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. sau produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat în întregime de noi.